Gezocht: Inca toebehoren

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Ik heb een (oude) Inca lintzaag en dito zaagtafel, maar mis een lengteaanslag en hoekaanslag met bijpassende geleiding die in de uitsparing van de zaagtafels past.
Wieowie heeft nog zoiets liggen, weet waar dit nog te koop is of zou dit voor me kunnen maken?
Een en ander is wel te koop bij Inca in Zwitserland, maar de prijzen zijn absurd hoog. Dan heb je nog te maken met verzendkosten en importheffing omdat Zwitserland niet in de EU zit.
Wie kan helpen?
Pieter
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Als ik jou was zou ik afwachten tot er een 2e hands donor machine incl. beide aanslagen (desnoods met defecte motor) voorbij komt op marktplaats. De langsgeleider is voorlopig wel iets op te verzinnen toch?
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.621
1.140
Fryslân
Ik heb ook een Inca suva sinds kort en mis alleen de lengteaanslag. De hoekaanslag heb ik wel (die wil ik niet kwijt natuurlijk), maar als je info e.d. nodig hebt om er zelf één te maken of te laten maken dat wil ik wel foto's voor je maken.
De lengteaanslag ben ik van plan om zelf iets voor te maken. Ik weet alleen nog niet hoe.

@David, zoals je misschien ook wel weet, zijn er weinig die ze aanbieden op internet. Zelfs voor een "afdanker" betaal je helaas vaak nog de nodige euro's.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.