Late Sint, Kerst én Nieuwjaarscadeau

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
294
6
Heist o/d Berg
Vandaag heb ik een geschenk gekregen van onze zoon , Fine Woodworking madazines van nr 1,jaargang 1 ( yep in 1975) tot en met nummer 168 ( 2004). Als ik die allemaal moet doornemen rest er wel geen tijd meer om iets te maken :confused:.fine woodworking 006.jpgfine woodworking 003.jpgfine woodworking 002.jpgfine woodworking 004.jpg
gr, Danny
 
A

Athanor

Guest
Prachtige collectie hoor! Zul je met veel plezier in gaan bladeren en lezen lijkt mij. Ik doe het met de dvd op een scherm:( Proficiat met zo'n zoon!


Fons
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Tsjonge Danny wat een onuitputtelijke bron en natuurlijk spannend leesvoer.
Elke maand een korte bespreking van een werkje uit dat blad in woodworking.nl?????
Met bronvermelding moet dat lukken.
Ben nu al benieuwd naar leuke artikelen.
vr.gr. Jan Pranger.
 

degele

Actieve deelnemer
4 nov 2010
294
6
Heist o/d Berg
Inderdaad een prachtig cadeau ! Zoonlief had deze verzameling te koop gezien op internet, en dacht dat ik dit wel zou kunnen appreciëren. De magazines hebben een half jaartje bij hem thuis gelegen tot hij een container naar België verscheepte.
Veel van de behandelde onderwerpen zijn wel een beetje te hoog gegrepen voor mij. :confused:Ik heb even een paar nummers doorbladerd en sta dus met de mond vol tanden als ik zie wat andere houtbewerkers zoal kunnen maken....echte kunsstukken
Gelukkig staan er ook wat eenvoudige stukken in.;)
Bespreking op het forum.....dit is ook niet eenvoudig, een tekstje plaatsen en paar fotootjes erbij, en dan houd het PC-gewijs op voor mij.
Maar ik heb toch wel veel lees-en-kijkgenot!
gr,
Danny
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.