terug naar de mobiele site

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Als ik via mijn smartphone op de site zit krijg ik de mobiele variant. Tot ik per ongeluk onderaan op het knopje ''full site'' klik. Ik kan dan niet zo snel terug naar de mobiele versie en ondanks hij opgeslagen staat in favorieten blijf ik naar de full site gaan. Als ik hem uit mijn favorieten gooi en daarna de site opnieuw opzoek zit ik wel op de mobiele variant. Dit vind ik ietwat omslachtig. Is er een knopje dat je van de full site naar de mobiele site kan?
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Zelf gebruik ik de site bijna nooit mobiel, alleen af en toe om te kijken of het werkt. Het werkt nu nog steeds in de standaard mode, maar het is misschien om er eens wat dieper in te duiken, omdat steeds meer van telefoon en tablet gebruikt wordt gemaakt.

jaap
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
ik denk inderdaad ook dat de website meer en meer word gekeken op telefoons en tablet, ik doe dit zelf ook vaak.
wat ik dan wel mis is de knop 'nieuw op het forum'

wellicht het overwegen waard om dit te implementeren in de mobiele versie.

groeten mark
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.