Kunstzinnig met hout

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Op zaterdag 18 mei 2013 wordt in Balk langs het idyllische riviertje "De Luts" (11 stedentocht route) weer de jaarlijkse kunstmarkt (100 kramen) gehouden.
Dit jaar is het de bedoeling een aparte "houtafdeling" te vormen. Zeg maar een thematische indeling van de markt.
Er zijn vast belangstellende houtbewerkers/kleinmeubelartiesten/houtdesigners/houtdraaiers/houtkunstenaars, die willen laten zien wat hun vaardige handen kunnen vormen/maken. Er wordt een vorm van ballotage gehanteerd. De markt kenmerkt zich door verscheidenheid en kunstzinnig niveau.
Ik geef het maar even door: www.kunstkringgaasterland.nl of per mail kunstkringgaasterland@hotmail.com
vr.gr. Jan Pranger.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Yep, het aanmeldingsformulier heb ik al in de inbox van mijn hotmail. Nu nog even besluiten of ik die kant op ga. Jij gaat zeker ? Dat zou wel een goede reden zijn om me ook aan te melden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.