Bestaat er een systainer voor Triton bovenfrees (1400W)

Estivie

Actieve deelnemer
28 okt 2011
64
0
Ik zoek een mooie plaats voor mijn Triton bovenfrees, bodemplaat & geleider. Als er nog plaats is kunnen de kopierringen & afzuigkapje er ook bij :). Weet iemand een systainer waar deze in zou passen?

Thanks

Stijn
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Bedoel je een systainer maat of een specifieke inleg?
Er bestaat geen specifiek inleg voor, maar zo te zien zou die moeten passen in een Sys 3, en in een sys 4 zou je meer plaats moeten hebben voor een eigen houten inleg met meer ruimte voor de accessoires.
De Of1010 zit in een sys3 met alle accessoires erbij, de OF2200 daarentegen zit met moeite in een sys4 en er is dan nog enkel plaats voor een paar ringen en freeskoppen.

edit; misschien kan je de binnenkant van de koffer van de triton uitsnijden zodat die in een systainer past?
 
Laatst bewerkt:

Estivie

Actieve deelnemer
28 okt 2011
64
0
Ik heb ook geen Triton koffer. Enkel een doos :(

Ik zal eens kijken naar Sys 3 en 4. Bedankt voor de tips!
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.106
239
Goeree-Overflakkee
Voor m'n Mafell bovenfrees heb ik een losse systainer besteld, incl. inleg. Die is volgens mij behoorlijk universeel toepasbaar voor andere merken. In de inlay zit plek voor de kopieerringen en ander accesoires. Weet niet uit m'n hoofd of ik een 3 of 4 systainer heb. De inlay past ook vast in een groene koffer ;)
 

mbruijn

Actieve deelnemer
22 jul 2012
80
22
Teteringen
Ik heb gisteren ook mijn triton 1400w speelgoed met accessoires ontvangen. Ik moet ook even kijken wat voor koffer ik gebruik, eentje kopen waar alles inpast of een koffer maken van dun multiplex. Als je een passende koffer hebt gevonden hoor ik het graag.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.