Problemen met het forum?

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Klopt. Zonet (5 minuten geleden) kwam ik er ook niet op. Ik dacht eerst dat het aan mijn internet lag, maar dat zal wel niet het geval zijn.

Groeten Rudolf.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
In Bangkok had ik grote problemen, gistermorgen om 6 uur (bij jullie 12 middernacht) werkte het prima en 3 uur later kreeg ik de pagina van Hostnet op het scherm, de provider waar het abo loopt voor de domeinnaam. Dat heeft me een paar uur gekost, server was prima, er leek niks aan de hand, maar geen forum op het scherm. Uren later kon ik een vriend in Nederland bereiken en bij hem werkte het forum prima. Hostnet had inmiddels een servicebericht geplaatst dat ze met onderhoudswerkzaamheden bezig waren. Maar ik heb de hele dag geen forum op het beeld kunnen krijgen, de dns servers(die ip nummers doorverwijzen naar de werkelijke site) hier zijn af en toe bijzonder traag, die updaten niet snel. Maar nu werkt het hier ook weer ;). Erg slordig van Hostnet, dat wel.

jaap
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Hier nog even het berichtje van de site van de hosting provider. Ze werken schijnbaar van 9 tot 5, want om 's nachts 3 uur nederlandse tijd, was het al mis.

jaap


[Opgelost] Storing: Nameserver
08-01-2013 09:17:01
10.30 uur:
ns1.hostnetbv.nl is weer volledig online.
9.16 uur:
ns1.hostnetbv.nl is uitgeschakeld. Hierdoor zullen alle DNS-verzoeken gerouteerd worden naar ns2.hostnetbv.nl zodat de goede DNS-informatie zal worden geserveerd.
8 januari 2013, 9.15 uur:
Op dit moment is er een storing op onze nameserver: ns1.hostnetbv.nl. Hierdoor kan uw domein niet, of niet correct, resolven. We werken hard aan een oplossing.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.