Merknaam op bamboo zetten

Tijs

Nieuw lid
6 jan 2013
13
0
Hallo,

Ik ben Tijs en ben n zaakje in zilveren sieraden begonnen. Ik verpak de sierraden in bamboo doosjes en ik heb ook n bamboo stellage waarop ik mijn sieraden presenteer. Nu wil ik mijn merknaam wat Kura-Kura is op die stellage en op die doosjes zetten op een of andere manier. Ik heb al n bedrijf gevraagd voor laser printen dit was wel erg mooi maar hun vroegen er meer voor als in mijn budget zat. Ik heb ook al zitten denken om n stale stempel te laten maken en die heet te laten worden en er dan in te branden. De doosjes zijn rond dus dit maakt t wel wat moeilijker. Misschien gewoon stempels van enkele letters.
Maar mijn vraag is of iemand op dit forum misschien n idee hier voor heeft ? kan ook n kompleet ander idee zijn :)

Bij voorbaat dank,

Tijs
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Er is een keer een topic over geweest die ook de bedrijfsnaam erin wou. Geloof dat je ze op maat kan laten maken. Kan je ook de bolling van je bamboe doosje in de stempel contramallen. Of je moet verschillende bollingen hebt.

Deze bedoel ik: http://www.woodworking.nl/showthread.php?5329-Wie-wil-er-brandstempels-bestellen&highlight=brandstempel
 
Laatst bewerkt:

Heckemann

Post veel
9 feb 2011
1.181
3
zoetermeer.
Hoi. Kijk op www.baptist.nl, webwinkel houtbewerkers, kopje pyrografy/brandstempels. Mooie oplossing.

Je kan ook een simpel rubberstempel laten maken en dan stazon stempelinkt gebruiken, dat gaat prima, doe ik al jaren op allerhande materialen.

Groet, Rob.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.