oook maar even voorstellen

johnnysonck

Nieuw lid
28 dec 2012
20
0
Hallo allen

ben eigenlijk leek in houtbewerking en heb sinds een paar maanden ontdekt dat er toch wel aardige en mooie dingen in hout in en rondom het huis zelf te maken zijn.Nu ik veel meer tijd begin te krijgen wens ik me hier dan ook verder in te bekwamen en heb de intentie wat stationair materiaal aan te schaffen.Als klusser heb ik wel wat ervaring en toch al wel een aardig machineparkje bij mekaar.
Ideeen voor stationair materiaal dan ook welkom.

Aan allen alvast een goed eindejaar toegewenst

johnny
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Welkom Johnny !! Ideeen voor stationair ? Ideeen genoeg maar het moet natuurlijk wel een beetje passen bij hetgeen je ermee wil gaan doen.
 

johnnysonck

Nieuw lid
28 dec 2012
20
0
Hoi Rick
bedankt voor reactie,had eig gedacht aan een niet te grote combinatiemachine van kitty.
ben nu niet meteen van plan om trappen,ramen en deuren te gaan maken.Maar wil wel kleine meubelen voor binnen en buiten,alsook wat utilities zoals rolkarretje,mss buitenkeuken en wie weet wat nog.
Wat is eig beter combi of alles apart?mijn budget is +-2500
tafelzaag reeds in bezit

Mvg
johnny
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Tja...wat is beter ? Ik weet dat ik zelf het liefste alles los zou willen hebben. Je bent dan wel meer geld en ruimte kwijt. Hoeveel ruimte heb je tot je beschikking ?
 

johnnysonck

Nieuw lid
28 dec 2012
20
0
Werkplaats 12m bij 4m er staat wel al wat in maar zeker 4m bij 3m ruimte beschibaar
Ben er voor zover al uit het zullen afzoderlijke toestellen worden,vandaag winkel bezocht en nu wachten naar offerte voor vlak en vandikte,frees en afzuiging.Record power,bernardo en HBM.
prettige feesten
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.