gianni di arco

giannidiarco

Nieuw lid
13 nov 2012
2
0
Hallo medehoutenthousiastelingen

tweede kerstdag,zonnetje schijnt,bakkie koffie,dus een mooi moment om me even te introduceren bij dit fijne gezelschap.
De naam is Johan.werkzaam in de artistieke sector,maar toch wel enige technische ervaring,als jochie van 16 begonnen met een bijbaantje in de metaalindusstrie,hoefijzerfabriek Werkman Groningen,later achter de metaaldraaibank..ect...in de usa {milwaukee] enige tijd gewerkt op een jachtwerf en verder een grote passie voor hout.{jaren op een schip gewoond,dus ja...u snapt het wel}
Heb inmiddels een gebruikte BMH houtdraaibank gekocht en meteen behept met het virus.
Ben op zoek naar een minihoutdraaibankje omdat ik het ontwerpen/ maken van dirigeerstokken e.d wel heel erg leuk vind.
Daarnaast ga ik me bekwamen in het hobbymatig bouwen van muziekinstrumenten ...
Ervaar deze site als zeer interresant en leerzaam.
tot slot....een heel fijn 2013 in goede gezondheid voor jullie allemaal
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Welkom Johan !!! Er zijn veel bouwers van muziekinstrumenten in Nederland.Dat is een tak van houtbewerking wat weer heel anders is dan ik zelf doe. Welk instrument wil je gaan bouwen ?
 

sergeant

Actieve deelnemer
6 nov 2011
76
0
Antwerpen
Hartelijk welkom Johan. Passie voor hout en muziek gingen bij instrumentenbouwers altijd al samen. Wat de dirigeerstokken betreft vrees ik dat je aan Valery Gergiev geen klant zult hebben. Een tandenstoker volstaat voor hem en daar komt geen minidraaibankje aan te pas.
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
@sergeant: ik weet niet wat jij als tandenstoker gebruikt ....... gergiev.jpg

@Johan: wat moet ik mij nou bij zo'n mini draaibank voorstellen?
 

jokke

Actieve deelnemer
10 jul 2009
477
20
Welkom Johan !!! Er zijn veel bouwers van muziekinstrumenten in Nederland.Dat is een tak van houtbewerking wat weer heel anders is dan ik zelf doe. Welk instrument wil je gaan bouwen ?

Niet alleen in Nederland!...;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.