Eindelijk voorstellen

Duikster

Nieuw lid
14 dec 2012
3
0
Dag allemaal,

Eindelijk heb ik de moed opgepakt om mezelf voor te stellen. Ik heb dagenlang gelezen op dit forum en heb heel veel geleerd. Tegelijkertijd vind ik dat jullie zulke mooie dingen maken en ik sta nog aan het begin. Veel termen zijn dan ook abakadabra voor mij, maar ik zag meerdere beginners gelukkig.
maar al doende zal ik wel het een en ander leren.

Mijn man is gestopt met een van zijn hobbys en ik heb ons kleine tuinhuisje ingenomen. Er zit een plat dakje op van polycarbonaat, dus volop licht overdag. Heerlijk. Verder heb ik er een kachelplaat instaan om de vorst eruit te houden met thermostaat.
ik heb een workmate en heb kwijlend naar de werkbanken gekeken, ideeen genoeg.

Vanavond ga ik naar Zwolle voor een workshop dominoverbindingen. Verder heb ik allerlei info opgevraagd over cursussen meubelmaken. Ik woon zelf in Amersfoort,

Met vriendelijke groet

Pam
 
Laatst bewerkt:

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
HUMM
Zwolle is toevallig ook de thuisbasis van "onze" hout huisleverancier. Pam een dame is altijd welkom op het forum.

HG Hugo
 

Duikster

Nieuw lid
14 dec 2012
3
0
Welkom !!! Volg je de cursus bij VanRossum ?

Hallo Rick,
ja, ik ben gister bij Van Rossum geweest en heb de les gehad van Arrie.
Het was echt heel leerzaam. We hebben geoefend met de vele mogelijkheden van de domini van Festool. Met z'n drieen ieder aan een krukje van beukenhout gewerkt. Ook door de samenwerking veel tips en trucks geleerd van de andere cursisten.
Arrie was (ondanks zijn zeer zere knie) heel relaxed, kundig en behulpzaam. Liet ons ervaren hoe het niet moet, vervolgens natuurlijk hoe het wel moet.
ik ben heel blij dat ik ben gegaan. Ik vond het wel heel hard werken, vooral omdat voor mij alles nog zo nieuw is. De basis is er en nu kan ik zelf gaan oefenen oftewel: mijn rijbewijs gehaald, nu nog de ervaring.
Ik wil graag nog een workshop bovenfrees 1010 volgen, maar daar zal ik een ander topic voor openen.

Gr Pam
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.