Handgereedschap!

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Het word tijd dat ik weer eens wakker wordt uit mijn lethargie. Nadat de keuken klaar was had ik schijnbaar toch even genoeg van hout bewerken. Laatste maanden dus niet veel nuttigs gedaan.

Maar wat zie ik nu op het handgereedschaps forum? T-tracks! Pocket hole jig! Een of ander raar ding voor op de zaagtafel! De festool crowd heeft schijbaar niet genoeg aan het electrische forum.

Dus even voor alle duidelijkheid, DIT is handgereedschap:

Picture 815.jpg

Pocket hole jig... Ga je mond spoelen.

;)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
He Seek, goed je weer te zien. Je hebt helemaal gelijk, er staan inderdaad wat dingen in de verkeerde categorie. Deze posts heb ik gelijk maar even verplaatst naar de juiste categorie.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Ja, het is niet dat ik niks gedaan heb in de afgelopen maanden, maar na twee jaar hard werken aan de keuken was ik even toe aan een psychische rustpauze. Niet eens heel bewust, maar het gebeurde gewoon. Lekker op vakantie geweest (zie bovenstaande foto uit Vietnam) en veel gesport. Ook leuk, maar nu het weer winter is heb ik wel weer zin om wat te gaan maken. Eens kijken hoe mijn schaafjes er bij staan.

Badankt Rick voor het verplaatsen. Het was uiteraard vooral als grapje bedoeld.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.