statafel

Patje

Actieve deelnemer
28 jan 2012
75
0
Lommel
Beste woodworkers:
Ik ben op zoek naar een tekening van een statafel met een rond tafelblad en waarvan het onderstel kan samengevoud kan worden, zodat deze bij niet gebruik weggezet kan worden met weinig plaatsinname.

groetjes Patrick.
 

l'Empereur

Nieuw lid
24 dec 2013
14
0
Beste woodworkers:
Ik ben op zoek naar een tekening van een statafel met een rond tafelblad en waarvan het onderstel kan samengevoud kan worden, zodat deze bij niet gebruik weggezet kan worden met weinig plaatsinname.

groetjes Patrick.

Bonjour Patrick.

Zelf op zoek naar informatie kwam ik op deze site terecht en heb besloten om me in te schrijven. Tevens zag ik je vraag voor een statafel, deze link heb ik ooit gevonden en inmiddels "trekken" we ze regelmatig uit de opslag om ze te gebruiken. Hopelijk heb je er wat aan.

Groeten uit, het nu ook regenachtige, Frankrijk.

http://www.diy4you.de/bauanleitunge...isch/bauanleitung_klappbarer_stehtisch_1.html
 

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
wat je ook kunt doen is een rond blad maken, en die dan bevestigen op een kliko bak (je weet wel, van die grijze afvalcontainers)
Als het feestje is afgelopen doe je de kliko open, gooi je alle rotzooi erin en rijd je de kliko weer naar buiten....
 

Patje

Actieve deelnemer
28 jan 2012
75
0
Lommel
hallo, dat is nu juist waar ik op zoek naar ben, bedankt voor de moeite.

Ik zou u graag een pint tracteren maar frankrijk lijkt mij een beetje te ver.

Groetjes Patrick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.