Robland xsd 310

jarinl

Actieve deelnemer
5 jan 2011
114
0
Heb voor een mooie prijs eeN tweedehands Machine kunnen krijgen. Wou eerst een hammer kopen maar toch iets te duur. Ik hoop dat een goed alternatief wordt:) als hij in mijn werkplaats staat zal ik een foto plaatsen. het gaat niet om het nieuwe model maar een model ouder.
 

jarinl

Actieve deelnemer
5 jan 2011
114
0
Hallo allemaal. Is er ook iemand die een gebruiksaanwijzing heeft voor deze machine? Het gaat om de machine in het groen

Alvast bedankt
 

roald

Actieve deelnemer
29 feb 2012
492
0
Hierbij een link naar de gebruiksaanwijzing.
Edit: oeps, het lijkt dat je hem kan downloaden, maar dan willen ze er geld voor hebben.. wat is dat nou voor een bedrijf?
 
Laatst bewerkt:

MIKE

Actieve deelnemer
13 mrt 2011
39
0
idd 15 euro vind ik nogal vind eigelijk dat een download van zoiets onder service moet vallen.
 

jarinl

Actieve deelnemer
5 jan 2011
114
0
Geachte forumleden.

Ik had een tijdje weinig tijd maar ben nu toch aangekomen om de Roland te proberen. Als ik de machine ombouw naar van dikke dan blijkt dat de tweede rol in de weg zit . Hij wordt gepakt door de eerste en dan houd het op naar dat hij de messen voorbij is. En ik heb de machine bekeken maar kan niet echt een stelschroef vinden. iemand een idee???
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Bedoel je dat het hout blijft steken zodra het aan de tweede rol komt? De oorzaak is gewoonlijk dat de tafels niet genoeg glijden. Even met staalwol polijsten en/of insmeren met glijmiddel (kaarsvet, paraffine enz... geen sliciconen spray) Zie ook dat de aandrijfrol proper is, en de uiteindes van de rollen bespuiten met wd40 helpt omdat die misschien vast zitten.
 

jarinl

Actieve deelnemer
5 jan 2011
114
0
Hoi benchwork.

Bedankt voor de tip ga het proberen en laat het weten. groet,

jarno
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Ik heb ook een goede gebruikte Robland xsd 310 gevonden (bouwjaar 2008).
Zo te zien is deze machine in nette staat. Wat is een redelijke prijs voor deze machine?

Groeten,
Rudolf.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.