Strakke staanders

Vwdirk

Actieve deelnemer
25 nov 2012
40
0
Niel-bij-As
Hier iets wat ik onlangs even tussendoor heb gemaakt.

Uit 18mm mdf, volledig in verstek, deze staat nu in de lakkerij voor hoogglans wit te worden.
zit een verdoken bodem onder, waardoor er wieletjes gemonteerd kunnen worden en de zuil dan ca 5mm vd grond zweeft.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    48,2 KB · Weergaven: 464
  • image.jpg
    image.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 461
Laatst bewerkt:

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
Jaren terug kreeg ik een koffer met een invalzaag met liniaal er in van een bekend merk. Ding moest een maandje getest worden bij ons. Dus als eerste maar eens een plaatje underlayment aan stukjes gezaagd en geplakt. Alles is gezaagd op het ronde kant van het bovenplaatje na. Bovenplaatje bestaat uit twee lagen van 18 mm op elkaar geplakt. De rand is dus gezaagd over een lengte van 51 mm. Eerste test ging goed en het zuiltje belande in de woonkamer waar het nu al wel zeker vijftien jaar staat. Hij is niet geheel strak te noemen maar dat maakt juist zijn charme.

Toen ik de zuil hier zag bedacht ik mij pas dat ik na al die jaren nog steeds van geniet. Dus hopelijk mag de jouwe ook zo'n pronkstuk worden waar je over tijdje nog van geniet.
 

Bijlagen

  • IMG_2114.jpg
    IMG_2114.jpg
    41,1 KB · Weergaven: 263
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.