INCRA Miter Gauge

harold

Actieve deelnemer
30 jun 2012
127
1
Deventer
Ik kan alleen wat zeggen over de kwaliteit en afwerking van INCRA, en deze is bijzonder goed te noemen. Ben zeer te vreden over m'n INCRA Miter 27.
 

Meuleman

Nieuw lid
5 sep 2008
23
0
Zutphen
Heb al geruime tijd de 1000SE in gebruik en ben er zeer over te spreken. Is zeer nauwkeurig in te stellen.
Met de Miter Express heb ik geen ervaring maar lijkt mij wel iets om te hebben.

Martin
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.687
2.567
Gaanderen
Ik heb pas de miter 1000 gekocht. Ben er zeer tevreden over. Zelf een zaagfrees tafel gemaakt. Werkt (na het nodige afstellen en aanloop probleempjes) zeer goed.
 

verdi

Nieuw lid
30 dec 2011
14
0
Over de compatibiliteit van incra jigs met europese tafelzagen worden op fora veel tegenstrijdige verhalen verteld. De meeste hebben immers geen standaard t tracks zoals de tafelzagen in de states. Op welke tafelzaag gebruiken jullie de miter jig?
 

Meuleman

Nieuw lid
5 sep 2008
23
0
Zutphen
Ik gebruik zelf de Bosch GTS10". Deze heeft weliswaar smalle gleuven (T-tracks) maar die heb ik zelf met een frees breder gemaakt tot 3/4"

Martin
 

Meuleman

Nieuw lid
5 sep 2008
23
0
Zutphen
Risky business :)

Ik geef toe, het heeft me wel een freesje gekost maar 'risky' zou ik het niet willen noemen. Goed over na denken wat je doet en zorgen voor een goede geleiding van de freesmachine.
Ben blij dat ik het gedaan heb omdat ik nu veel meer dingen kan gebruik die meestal zijn ontworpen voor een geleidesleuf van 3/4"

Martin
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.