Selectie op nieuwe of ongelezen berichten

WR1944

Oud hout
Sinds een paar dagen merk ik dat de selectie op nieuwe berichten anders werkt dan voorheen. Waar ik eerst alle nieuwe berichten kreeg sinds m'n laatste bezoek krijg ik nu maar één of twee berichten te zien. Doe ik iets verkeerd of is er een instelling van het forum veranderd?
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Aan het forum is niks veranderd. Er wordt wel gewerkt aan een nieuwe versie van de software en er is van onze huidige versie een update beschikbaar, maar tot nu toe is alles al maanden hetzelfde.

jaap
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Heb dezelfde ervaring hier, maar als ik effe op refresh in eplorer druk, komt alles goed: waarschijnlijk een update voor je browsert geinstalleerd WR1944??
 

WR1944

Oud hout
Het verschijnsel dat ik hierboven beschreven heb lijkt weg te zijn. Maar iets anders dat vrij lastig is betreft het als gelezen markeren van onderwerpen als je vanuit een onderwerp een link volgt. Als je het forum verlaat worden alle niet-gelezen berichten als gelezen gemerkt. Dan kan je alleen op datum en tijd zien wat recent is en mogelijkerwijs nog niet gelezen.
Dat is waarschijnlijk niet te veranderen want ik kom dat ik in een paar andere fora tegen.
Maar ik ben nog steeds blij met dit forum en ik waardeer het vele werk dat de baas er in steekt ten zeerste.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.