Trekzaag voor €5

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Een paar maanden geleden heb ik deze trekzaag gekocht bij de Lidl. Ik ben daar zeer tevreden over. Deze zaagt net zo goed, zoniet beter, als mijn 'japanse' trekzaag van €30 die ik bij een bekende houtbewerkingswinkel heb aangeschaft.

Vooral voor de mensen die nog geen ervaring hebben met trekzagen is dit een leuke kans om er eens een te proberen.

Helaas alleen verkrijgbaar in de noordelijke provincies anders had ik er meteen een paar gekocht als reserve voor de toekomst, hij zal wel een keer bot worden neem ik aan.


Peter
(Disclaimer: ik werk niet bij Lidl, heb er geen aandelen van en dus geen enkel belang bij bovenstaand bericht ;) )
 

GvdW51

Actieve deelnemer
5 jan 2009
100
0
peterderooij zei:
Een paar maanden geleden heb ik deze trekzaag gekocht bij de Lidl. Ik ben daar zeer tevreden over.


Helaas alleen verkrijgbaar in de noordelijke provincies anders had ik er meteen een paar gekocht als reserve voor de toekomst, hij zal wel een keer bot worden neem ik aan.


Peter
(Disclaimer: ik werk niet bij Lidl, heb er geen aandelen van en dus geen enkel belang bij bovenstaand bericht ;) )

Hallo Peter

Ik gebruik ze al een aantal jaren en met succes. :) De eerste die ik er kocht (€ 10 ) waren met een lange bamboe steel uitgevoerd ( in het begin ff oefenen :( ) en zaag nog als een nieuwe :!:
Deze wie ze nu aanbieden waren afgelopen jaar nog € 7.95 en nu maar € 5.en maar gelijk 5 stuks aangeschaft. ;) Ik gebruik ze dagelijks in mijn werk ,zowel voor kunstof als om hout te zagen en naar alle tevredenheid.
Zodra er een stomp wordt pak ik weer een nieuwe,voor € 5 kun je weer poosje vooruit :p

P.S Ze worden regelmatig bij ons aangeboden.( Ik woon in het midden van het land)

Mvrg Geurt.


------------------niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer--------------
 

ivegotwood

Nieuw lid
3 jun 2009
5
0
leuk voor als je bezig bent.
maar ze kan niet op tegen mijn japanse van 0.3 mm breed ( van 12 euro )...!!
voor de rest gaan ze goed.
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
ivegotwood zei:
leuk voor als je bezig bent.
maar ze kan niet op tegen mijn japanse van 0.3 mm breed ( van 12 euro )...!!
voor de rest gaan ze goed.

Een japanse van 0.3mm? Voor €12? :eek: Vertel er eens wat meer over?
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Zo heb ik ook een japanse, ooit eens bij de Gamma(!) uit de grabbelbak gevist. Heerlijke zaag voor het kleine werk. De tanden zijn wel kwetsbaar, ik heb er al een paar afgebroken, maar ik kan nu redelijk netjes zagen met dit ding, nu gaat het veel beter.

Voor het zwaardere werk gebruik ik toch liever westerse zagen. Ik heb een paar antieke zagen weer opgeknapt en dat gaat prima. Als het echt lange stukken langszagen wordt, dan pas leg ik het hout op mijn tafelcirkelzaag. Omdat dat zo'n simpel ding is, is die alleen voor het hele grove werk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.