rosehead nails

willem

Nieuw lid
8 feb 2009
16
0
domme vraag misschien, maar kent iemand de nederlandse vertaling voor wat in het engels "rosehead nails" heet. (oude handgesmede nagels)

Ik vind diverse sites die dit soort nagels verkopen, en de prijs valt verassend goed mee. Geen enkele van de engelse sites die ik tegenkwam, verstuurt echter naar het buitenland :cry:
Of weet iemand waar ik dit soort nagels hier kan vinden (Belgie)

alvast bedankt,
Willem
 

Kjelt

Actieve deelnemer
11 dec 2008
74
0
Er bestaan geen domme vragen ;)

Ik dacht dat dit "handgesmede kopspijkers" heet in nederland maar wellicht dat er nog een andere of betere naam voor is? :?:
 

GvdW51

Actieve deelnemer
5 jan 2009
100
0
Hallo Willem


Hier zijn nog wel ( machinaal )`` gesmede spijkers `` te koop :) Hand gesmede zijn bijna onbetaalbaar geworden :cry: Ze worden gemaakt/verkocht (historische bouwmaterialen)door het openlucht museum te Eindhoven (http://www.historisch-openluchtmuseum-e ... .nl/winkel ) in de maten van 2cm. oplopend tot 10 cm. :!: Succes ermee ;)

Mvrg Geurt.



---------------niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer---------------
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.