verbazende precisie zaagtafel zonder stroom

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
Geen herrie geen stof echt handwerk met deze fraaie zaagtafel, voor o.a. de gesegmenteerde houtdraaier?

Het kost wel iets :mad:

jmp.jpg


[video=youtube;UTVKQgOqZSo]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UTVKQgOqZSo#![/video]

meer handig handgereedschap en prijzen vind je op http://www.bridgecitytools.com/default/
 

Swart

Nieuw lid
24 aug 2012
15
0
Ik heb laatst de Kerfmaker en de Tenonmaker van BridgeCityTools besteld. Ze hebben de meest ingenieuze dingen, probleem is alleen om het hier (in NL) te krijgen.
Nadat je van de schrik bekomen bent als je de prijs in dollars hebt gezien, moet je ook nog eens invoerrechten en transport betalen… Dan is de lol er (voor mij althans) redelijk snel vanaf..
Je bent dan voor zo’n motor-loze zaagtafel evenveel kwijt als een precisio cs 50 EB.

Echter, als iemand toevallig richting USA op vakantie gaat, en het niet erg vind om een extra koffer voor mij mee terug te nemen, dan houdt ik mij graag aanbevolen ;-)
(kans dat ik hiermee een hele vinger kwijt raak is een stuk kleiner dan op mijn erika 85 ;-) )
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
kans dat ik hiermee een hele vinger kwijt raak is een stuk kleiner dan op mijn erika 85
Een halve vinger daarentegen zou best goed lukken. ik schrik meer van de videos van Paul Marcel met genoemde zaag dan van de tafelzaag perikelen van Norm Abram
 

Swart

Nieuw lid
24 aug 2012
15
0
haha, ja damien, 't maakt de kans alleen kleiner... maar niet zo klein dat 't niet meer kan gebeuren ;-)
Daarom werk ik het liefst met botte zagen ;-) (dat is sarcastisch..)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Dat is een mooie machine. De prijs was inderdaad stevig te noemen. Voorlopig hou ik het even op mijn festool tafeltje
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.