Houthandels oplijsten

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
@sebc, in het "oude" forum hadden we een pagina waarop wat houthandels, gereedschapleveranciers en meubelmakers stonden. Er was echter maar 1 die de lijst kon aanpassen wat eigenlijk wat onhandig is. Een tijdje geleden heb ik al een keer een stukje software gekocht, wat toen nog niet helemaal af was, en daar wat mee geknutseld. Hiermee kan iedereen een bedrijf oid aan de lijst toevoegen, gratis. En als de eigenaar van dat bedrijf er met een uitgebreide portfolio op wil staan, kan hij de naam claimen en verder invullen. Het aardige is dat je als klant er een review bij kunt zetten. Hier is de link naar het testmodel.

jaap
 

sebc

Actieve deelnemer
1 jun 2012
110
0
Leuven, Belgium
Het systeem waarbij meerdere mensen hun ervaring kunnen delen is wat mij vooral aanspreekt.
Soms heeft iemand pech of geluk, maar als er meerdere forumers klant zijn moet er toch een soort van beter algemeen beeld gevormd kunnen worden.
Het testmodel ziet er goed uit.
Ik zal mijn bevinding zeker toevoegen als het er komt.

Sebastiaan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.