gezocht: betonplex platen, wit, dikte 18 mm

christiaan

Nieuw lid
26 jan 2012
22
1
Driebergen
Wie kan me helpen met een adres voor het kopen van witte betonplex platen? Ik ben op zoek naar betonplex, wit, dikte 18 mm, met de finse kwaliteit (11 lagen), liefst midden nederland, maar de locatie maakt niet echt uit.

Ik wil er een groot wandmeubel met deurtjes van maken.

Hartelijke groet,

Christiaan
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
je bedoelt wit gegronde platen fins vuren betonplex is alleen bruin/zwart verkrijgbaar.

maar ik zou eens bij een vestiging van pontmeyer kijken dat is toch net wat beter als de bouwmarkt en als het goed is kan je daar ook gewoon pinnen
http://www.pontmeyer.nl/shops
 

iedereen en niemand

Actieve deelnemer
8 okt 2012
520
0
Probeer een s bij van de Pol in Amersfoort. Ik weet dat ze daar een keer een andere kleur betonplex hebben besteld.

zou mischien kunnen ja maar waarom zou je betonplex willen op betonplex zit een laag waardoor het beton niet goed in het hout trekt/hecht dus je hebt kans dat je verf ook niet goed hecht plus betonplex is altijd duurder dan een normale plaat fins vuren
 

Jan van Berkel

Actieve deelnemer
26 okt 2012
227
12
uden
hallo Christiaan

goedkoopste adres en kwalitatief toch goed is;

groet
Jan
[h=1]G.A. Tielemans Handelsonderneming Odiliapeel[/h]Work Rode Eiklaan 2-A-B 5409SW OdiliapeelTelefoonnummer:0413-272302
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.