Tijdelijk uit de lucht?

WR1944

Oud hout
De afgelopen dagen heb ik het nagenoeg zonder het forum moeten doen. Een enkele keer kwam ik online na een paar keer proberen maar ook een tijdje was er helemaal niets megelijk. De site was niet toegankelijk.
Eerst dacht ik dat het aan m'n server lag maar na een mailtje van een mede-forummer wist ik dat ik niet de enige was.
Maar gelukkig draait alles weer als voorheen. En de afkick-verschijnselen zijn alweer zo goed als verdwenen.
 

akwadraat

Actieve deelnemer
1 okt 2008
108
11
Ik heb vandaag ook problemen gehad om op de site te komen, laat staan in loggen
Toch ergens serverproblemen of is de site overbelast door al die fanatieke houtwormen.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Beste Jaap (baas)

Namens vrouw, kinderen en kleinkinderen het verzoek om dit niet meer te laten gebeuren.
Ik krijg gewoon ontwenning verschijnselen en loop chagrijnig door het huis en kan nergens meer tegen.
Hieruit is gebleken dat ik verslaafd ben aan het forum en er niet lang zonder kan.:cool:


Oja Jaap, nog bedankt dat alles weer soepel loopt.;)
 
Laatst bewerkt:

Bobbie

Actieve deelnemer
25 aug 2011
72
0
Amstelveen
Fijn dat de site weer in orde is, had hem nodig, ben eerdaags jarig, dus er werd gevraagd, wat het verlang lijstje was en daar had ik het forum voor nodig om nog enige informatie in te lezen, kreeg wel een opmerking van mijn vrouw, weet je ook nog gezellige dingen, dan alleen gereedschap, lastig toch, nieuwe sokken misschien? ;)
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
@bobbie
Weet een oplossing voor je !!! Je kan bij Lie Nielsen een sok(ken) kopen voor de schaven .....enne...... je zou er ook een "voetje" bij kunnen bestellen ;-) ( als je begrijpt wat ik bedoel )

sokje.jpg
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Dat was even vervelend. We zijn vrijdagnacht naar Beijing gevlogen voor een paar dagen vakantie (is maar 4,5 uur hier vandaan) en alles werkte prima. Zaterdag gekeken en zondag, niks aan de hand. En maandagavond open ik mijn mail en zie een berichtje van Rick dat het forum niet bereikbaar is. En toen begon het met servicetickets naar de provider, maar volgens hen was alles goed bereikbaar. De server is in eigen beheer en na wat heen en weer gemail hebben ze er voor een aantal uren een console aan gehangen zodat we konden kijken. De we is eigenlijk mijn vriend willem in nederland (geen houtbewerker) en die zag dat de server na een reboot in de login bleef staan. Dat was natuurlijk gauw opgelost. Dus technisch etc niks mis, alleen niet doorstarten na een reboot. Wel lastig als je in china zit en het apparaat in een duits datacenter staat. Maar alles werkt weer!! Nu moet ik alleen nog de instellingen vinden voor het automatisch inloggen...
Veel plezier op het forum,

jaap
 
A

Athanor

Guest
Hallo Jaap,

Het lijkt er verdacht veel op dat Murphey zijn Wet weer eens aan het werk was..... Dan is onze opvatting van wetten toch wat minder risicovol (als we een vaste hand hebben tenminste). Een positief punt is echter wel dat velen hiermee even een moment van bezinning hebben gekregen om eens te kijken wat het forum voor hen betekent. Je ziet liefdevolle gevoelens uitgedrukt worden, maar ook de afhankelijkheid, waarbij het lijkt dat er toekomst is voor een hulpverleningscentrum voor verslaafde houtfanaten :)

Veel dank voor je inspanningen op afstand en ik hoop dat jullie desondanks genoten hebben van de paar dagen ontspanning en Beijing.


Fons
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.244
291
Heelsum
Ik denk dat er nog wel kamervragen volgen... hypotheekrenteaftrek beperken is 1 ding maar woodworking eruit..... dat gaat tever :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.