Iemand ervaring met eiken-balken.com

ricardovm

Nieuw lid
7 nov 2011
18
0
Na veel zoeken of het internet naar eiken balken kwam ik grote prijsverschillen tegen, echter viel mij op dat deze website lage prijzen heeft t.o.v. andere hout leveranciers.
Is er een reden waarom de prijzen zoveel schelen tussen verschillende aanbieders? (misschien kwaliteit?)

Aangezien het een eind rijden is voor mij vroeg ik mij af of iemand reeds ervaring met dit bedrijf heeft.
De eiken balken zijn voor het maken van een overkapping in de tuin.

Dus zoals de naam van het topic al zegt, heeft iemand ervaring met dit bedrijf?


Alvast bedankt
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Versgezaagd, dus erg nat, zal wel niet op 12% zitten :) , vraag de man eens waar het hout vandaan komt, keurmerk, etcetera :)
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Hahahahaha....dit is weer een nieuwe poging van Marius vd Berg om zijn handel aan de man/vrouw te brengen. Het is een zusterbedrijfje van Marius vd Berg, woerden. Niets mis mee maar misschien zijn er wel aanbieders bij jouw in de buurt??? Waar woon je ?
 

ricardovm

Nieuw lid
7 nov 2011
18
0
Versgezaagd, dus erg nat, zal wel niet op 12% zitten :) , vraag de man eens waar het hout vandaan komt, keurmerk, etcetera :)

Ik woon in Hellevoetsluis (botlek gebied) moet zeggen dat ik hier niet veel (geen) houthandelaren in de buurt heb zitten.
 

akwadraat

Actieve deelnemer
1 okt 2008
108
11
Hoi Ricardo
In Rucpen zit de fa. Voorderhaak. Ook niet echt in de buurt, plm 80km, maar toch...
mvg
Akwadraat
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
hey hallo
in de simonshaven zit iemand die balken verkoopt en de ho berg in s-gravenzande verkoopt ook weleens eikenen balken 15x15 en bezorgen is niet duur . ik heb ze er zelf ook vandaan .
gr leroy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.