Ike , uw hulp in bange dagen bij Makita :)

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Tja....mijmerend kijk je naar je laptop scherm...langzaam droom je weg.....ooooow wat moooi....wat heerlijk moet het zijn om daar werkstukken mee te maken, geweldig, die lijnen, hmmmm en kijk dan.......wat een mooie parallel geleider, je zou er haast de boom in de tuin mee gaan schulpen........en dan op eens : PLOP :)
Verrek denk je dan: met een roltafel is ze helemaal het einde!!!!

Waar gaat bovenstaande relaas over?
Een op marktplaats aangeboden makita 2704 zaagtafel.
De roltafel is dus wat mij bezighoud :)
Dus: hupperdehup naar de makita website gesufd, en daar vind je dan prominent op elke pagina je rots in de zagende branding: Ike.
Ike kun je allerlei vragen stellen over makita producten en de toepassing daarvan.
Waar ik vandaan kom qua professie dan, wordt je opgeleid en getraind voor de functie welke je bekleed.
Laat ik beginnen met het beschrijven van mijn dialoog met Makita Ike.
Onderaan beginnen aub :)


Ike, nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn oorspronkelijke vraag:)

Grt: wubbo
VRAAG HET IKE. Beste meneer/mevrouw wubbo mol, dank voor jouw interesse in Makita. Je stelde mij de hieronder genoemde vraag, waarop ik je graag antwoord. Antwoord: Je hebt helemaal gelijk, hij staat op onze website.
Van: Ike Vogels (vraaghetike@makita.nl)
Verzonden: maandag 15 oktober 2012 14:55:01
Aan:


VRAAG HET IKE.
Beste meneer/mevrouw wubbo mol,

dank voor jouw interesse in Makita. Je stelde mij de hieronder genoemde vraag, waarop ik je graag antwoord.

Antwoord:

Je hebt helemaal gelijk, hij staat gewoon bij de optionele accessoires.


Vraag:


Ike, zie hieronder:
Roltafel voor het eenvoudig zagen van plaatmaterialen.
Passend op Makita Model: 2704, 2704X194241-92067161€ 116,00€ 140,40

From: [email]To: [email]Subject: Vraag het Ike [ID:10072]
Date: Mon, 15 Oct 2012 14:57:24 +0200



Vraag en Antwoord




VRAAG HET IKE.
Beste meneer/mevrouw wubbo mol,

dank voor jouw interesse in Makita. Je stelde mij de hieronder genoemde vraag, waarop ik je graag antwoord.

Antwoord:
Een dergelijke tafel hebben wij niet in het assortiment. Helaas kan ik je hier niet mee helpen.
Daarnaast is mijn naam echt Ike en niet Mike

Vraag:
Mike, geen bijlage vd handleiding, en de link loopt dood.
Ik wil geen onderstel voor de zaag, maar een roltafel.
Deze roltafel word aan het blad gemonteerd , hierop komt je te zagen werkstuk, welke je dan door de zaag rold als het ware.

Grt: wubbo mol.




From: [email]To: [Subject: Vraag het Ike [ID:10072]
Date: Mon, 15 Oct 2012 13:25:23 +0200




VRAAG HET IKE.
Beste meneer mol mol,

dank voor jouw interesse in Makita. Je stelde mij de hieronder genoemde vraag, waarop ik je graag antwoord.
Vraag:
Mike: ik sta op het punt om een gebruikte 2704 zaagtafel aan te schaffen. Nu is mijn vraag: Kan deze voorzien worden van een roltafel? Zoja: welke onderdelen heb ik daarvoor nodig? Heb wel een afdeling van een roltafel voor de 2407 gevonden, maar snap de opbouw niet helemaal, als ik het plaatje goed begrijp, komen de geleiders van de roltafel in de mitre slots van de zaagtafel? In dat geval heeft deze roltafel geen toegevoegde waarde voor mij. Zijn er afbeeldingen van de 2407 uitegrust met deze roltafel zodat ik mij een beeld kan vormen? Alvast bedankt, vriendelijke groet uit groningen.

Antwoord:
Voor de 2704 hebben we een verrijdbaar onderstel met artikelnummer 194093-8 . Hierbij de handleiding om de zaagtafel o.a. op het onderstel te monteren.
Met vriendelijke groet,

Ike Vogels

#####################################################################################
Scanned by MailMarshal - Marshal8e6's comprehensive email content security solution.

#####################################################################################

Met vriendelijke groet,

Ike Vogels
Product trainer
Makita Nederland B.V.
T: 040-2064040
F: 040-2064096
E: [email]vraaghetike@makita.nl

W: www.makita.nl

#####################################################################################
Scanned by MailMarshal - Marshal8e6's comprehensive email content security solution.

#####################################################################################


Met vriendelijke groet,

Ike Vogels
Product trainer
Makita Nederland B.V.
T: 040-2064040
F: 040-2064096
E: vraaghetike@makita.nl
W: www.makita.nl
 
Laatst bewerkt:

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Volgens mij is die 'Mail Marshal comprehensive email content security solution' een programmaatje wat voorkomt dat er nuttige informatie in de email terechtkomt :)
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Hahahaha, en het Mike grapje kon hij ook al niet waarderen :)
Ben benieuwd wat voor reply ik morgen van Ike krijg.

Wat dan wel positief is, is de zeer snelle reactie, petje af, afzuiging aan :)
 

Toonboog

Actieve deelnemer
18 sep 2012
74
0
51
Lochem
Hahahah, vermakelijk.
Als ik me eens flink verveel kan ik me nog altijd vermaken met het stellen van moeilijke vragen aan Ike.
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Laten we dat niet gaan doen :)
Tot vandaag wacht ik op een reply van Ike over mijn vraag betreffende de roltafel.
Mischien dat de krochten van google nog uitkomst bieden, ill give it a try.
 

wupsie

Post veel
9 sep 2011
794
2
Groningen
Vandaag een keurige mail van makita gehad met een duidelijke afbeelding van een 2704 tafel met de als accesoire verkrijgbare schuiftafel.
E.e.a. is nu duidelijk.

Mannen: maak het met makita!!! :) :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.