scheppach aanbouw freestafel????

KoWrds

Actieve deelnemer
24 apr 2011
100
0
Beste.
Kortelings heb ik voor mijn hm1 een aanbouw freestafel gekocht.
Op de freestafel zijn geen type nr/scheppach stickers terug te vinden.
De tafel is oranje geverft, orginele laag.
is dit een scheppach of zijn er ooit klonen gemaakt van de hm en zijn aanbouw delen.
helaas geen foto"s

aangezien de freestafel niet compleet is ben ik opzoek naar een moer voor op de hoofd as. niet gratis hoor mag uiteraard wel:D.
gr Frank
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Kan je niet bij van der Spek informeren. Dit is nu de importeur van Scheppach. Vaak gewoon via de ijzerhandel te verkrijgen.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Dikke kans dat het een GERA is, van het Scheppach systeem zijn door 2 merken klonen gemaakt, ik zou zo zeggen in het oostblok. Redelijk vergelijkbaar maar zeker minder degelijk dan de oorspronkelijke Scheppach. Als ik het me goed herinner allemaal iets dunner staal en dat soort dingen.

www.scheppach.nl even naar de onderdelentekeningen zoeken en de Excel met prijzen staat ook op hun site Die moer zal wellicht ook op jouw machine passen. As was van die GERA ook 30mm en draad neem ik aan zal zelfde gesneden zijn. moer zal je de kop niet kosten. Verzendkosten zal meer zijn. De afmetingen staan ook wel in de onderdelentekeningen en bij beetje metaalbewerker / smid hebben ze die maat wel voor je
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.