nog een keer de freestafel van Guido Henn

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Het blijft een mooie freestafel en verscheidenen forumlezers hebben hem al gebouwd, de freestafel van Guido Henn. Ik kwam bij toeval dit filmpje tegen waarop ook nog een paar slimme extra's te zien zijn.

jaap

 

Sjoerd

Actieve deelnemer
23 dec 2010
100
1
Daar zaten zeker wat leuke aanpassingen bij, ik ga er een paar van stelen voor mijn nieuwe freestafel!
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Dat is een heel mooie freestafel. Heb nieuwe werkplaats(je) zo goed als af, en kan binnenkort beginnen aan de inrichting. Kan hier paar mooie ideen van gebruiken. Liefst maak ik een zaag / frees combi maken. Moet nog een idee bedenken om mijn festool zaag onder die tafel te hangen!
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Die tekening heb ik ook gebruikt Thom, hier een link naar mijn freestafel. Staat in de woonkamer, zo mooi is ie :D. Kwam er recent wel achter dat in het bovenblad een deuk zit, het hele blad staat een beetje hol. Binnenkort alles maar eens losschroeven, hoe dat nu kan.

jaap
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.