Lindeboom houtschijven/ planken

aarud

Nieuw lid
30 sep 2012
2
0
Hallo allen,


Ik ben aan het zoeken Lindeboom houtschijven/ planken voor mijn Pyrografie werk (brandwerkversiering). Zie mijn voorbeeld werk op you tube http://www.youtube.com/watch?v=IeoPJkEaDDM.


De Lindeboom schijven zijn duur bij hobbywinkels, daarom zoek ik een alternatief.


Zou iemand mij willen helpen?


Alvast bedankt,
Daan
 

aarud

Nieuw lid
30 sep 2012
2
0
Hallo Fons,

Heel erg bedankt voor uw bericht. Ik vind jammer dat ik veel te veel ver woon. Ik woon in Asten. Weet u misschien een plaats in Brabant?

Met vriendelijke groet
Daan
 
A

Athanor

Guest
Daar kan ik je niet direct aan helpen, ik ben niet goed op de hoogte van de houthandels in jou regio, maar er is vast wel een forumlid die daar meer over kan zeggen. Overigens heeft de Arnhemse Fijnhouthandel wel een hobbyzolder, waar je waarschijnlijk plankjes lindehout zult vinden.

Fons
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Kans is groot dan ik je wel kan helpen.stuur anders even een pb'tje

Niet dat ik lindehout heb liggen maar een bevriende houtbewerker wel als ik me niet vergis!!Daar wil ik best even voor je informeren
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.