Theedoos van Kersen, Noten, Wengé en Esdoorn

l3nna3rt

Actieve deelnemer
16 dec 2010
156
0
Hallo iedereen,

Ik ben deze zomer als vrijwilligers in Kameroen geweest, waar ik samen met 8 andere mensen in een moeder/kindcentrum meubels heb gemaakt.
De reis moest uit eigen zak betaald worden en daarom ben ik op zoek gegaan naar sponsors. Ik heb een sponsor actie gehouden, waarbij de winnaar een zelfgemaakt kistje kon winnen. Daar ben ik nu dus mee bezig. Uiteindelijk is het gelukt om bijna mijn volledige reis gesponsord te krijgen en daar ben ik erg blij om!
Zoals je kunt zien is het kistje nog niet helemaal af, maar dat komt in de loop van de week. Dan plaats ik ook nog wel even een foto van het eindresultaat.

img3909y.jpg


Groetjes,

Lennaert
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Mocht je komend jaar weer die kant op gaan laat het dan even weten. Ik wil je daar dan wel graag mee helpen. Misschien kunnen we wel iets leuks doen met mijn houtwinkeltje oid.

Gaaf kistje !! Hoe heb je die rand gemaakt ?
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Mooi kistje en de rand is erg goed gelukt. Ik ben nogal een liefhebber van kersenhout, dus ben benieuwd hoe het eruit ziet nadat het afgewerkt is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.