Rene stelt zich voor

rene1975

Nieuw lid
22 sep 2012
20
0
Bij deze stel ik me even aan jullie voor:D

mijn naam Rene Hummel ik ben 37 jaar ik woon in Emmercompascuum !
dat is een plaats 15 km boven emmen tegen de duitse grens aan ,op de grens van drenthe- groningen

ik bouw vishengels en nu wil ik ook reelseats gaan draaien en ik heb al een tijdje de gedachte om pennen te gaan maken wat me leuk lijkt om te doen

ik zal de komende tijd wel wat hulp nodig hebben om het één en ander onder de knie te krijgen!?


en dat is ook tevens mijn vraag !?

zijn er cursussen .of is er iemand die in drenthe ,groningen woont die mij wat kneepjes wilt bij brengen ?


vriendelijke groet rene :)
 

rene1975

Nieuw lid
22 sep 2012
20
0
Bedankt Jan en Rick ,

ik zal eens kijken of ik wat kan vinden in de buurt ,moet eigenlijk even iemand hebben die mij wat tricks en tips kan leren


groetjes rene
 

rene1975

Nieuw lid
22 sep 2012
20
0
Bedankt mootje,

alleen het veenpark wat je waarschijnlijk bedoeld is in barger- compascuum onze buurman !!

groet Rene
 

rene1975

Nieuw lid
22 sep 2012
20
0
Hoi Jan ,bedankt !

Ik weet ervan af ,werd me gister verteld .!
nu ben ik niet zo iemand die alleen in auto stapt en daar heen rijd ,en ik ken niemand in mijn buurt die hout draait laat staan die naar duitsland gaat haha
maar ik ga op termijn zekers zulke demo dagen etc bekijken ,en ik wil nog iets van een cursus gaan volgen!

maar hier in de omgeving zijn er volgens mij zeer zeer weinig die draaien.!

Groet rene
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.