een nieuwe loot

Hoefhout

Nieuw lid
18 mei 2009
2
0
Als ik het goed zie is het goed gebruik jezelf even "aan te melden" op het forum,

Ik liefhebber wat met hout, heb een meubelmaakcursus gedaan bij Syntra in Belgie, voor het bedrijfskundeonderdeel van die cursus heb ik de virtuele meubelmakerij Hoefhout opgericht, maak af en toe wat voor anderen, je eigen huis raakt ook een keer vol,

Enkele werkstukken die ik gemaakt heb en waar ik ook nu nog met plezier naar kijk zijn:
- een eikenhouten tuintafel van 135 x 145 cm met stalen onderstel,
- een beukenhouten trap (rechttoe-rechtaan),
- een wandvullende oranje boekenkast van mdf

Niet superproductief, maar vooral in vlagen als ik tijd heb

Ik werk zowel met mdf als massief hout, bij de laatste dan uiteraard vanuit de ruwe boolplanken, zelf uitsmetten (B) is toch wel erg leuk.
 
A

Athanor

Guest
Hallo Hoefhout,

Welkom op het forum! Zo te lezen ben je op een voor jou prettige manier met houtbewerking bezig. Als je foto's hebt van de werkstukken of de manier waarop je ze gemaakt hebt, zijn ze t.z.t. natuurlijk welkom in een van de topics, met een beschrijving van de werkzaamheden :)

Fons
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Hoi hoefhout, van harte welkom.
Ja Fons zei het al, mocht je leuke foto's van je werkstukken hebben, post ze maar.
Leuke foto's van werkstukken zijn de krenten in de pap.
Maar ik denk dat je op een leuke manier bezig bent als ik lees wat je zoal gemaakt hebt.
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.