Steelcity zaagtafel

therut

Nieuw lid
6 mei 2009
24
0
Hoi Hubert,

zou je niet gek worden van het feit dat alles in imperial maten wordt aangegeven? En reserve/vervangende onderdelen? Altijd in de VS moeten bestellen, en je gereedschapsset uit moeten breiden met imperial maten. Lijkt mij een crime.

Evengoed een mooi ding, zo op de info en het plaatje afgaande. Zou ik wel willen hebben, ipv m'n kleine Precisio'tje.

Groet,

Sander
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
therut zei:
Hoi Hubert,

zou je niet gek worden van het feit dat alles in imperial maten wordt aangegeven? En reserve/vervangende onderdelen? Altijd in de VS moeten bestellen, en je gereedschapsset uit moeten breiden met imperial maten. Lijkt mij een crime.

Evengoed een mooi ding, zo op de info en het plaatje afgaande. Zou ik wel willen hebben, ipv m'n kleine Precisio'tje.

Groet,

Sander

Daar heb je een goed punt, maar misschien is ie ook leverbaar met mm schalen :?
valt me wel me dat het gewoon 220 is :cool:
 

worldsound

Actieve deelnemer
Als je inderdaad goed leest schrijven ze zelf al, wij verzenden niet buiten de vs en vraag ons ook niet om dit te doen.
En die 220 volt viel mij ook al op want andere machines van hun zijn 110 volt.

succes met verder zoeken.
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
worldsound zei:
Als je inderdaad goed leest schrijven ze zelf al, wij verzenden niet buiten de vs en vraag ons ook niet om dit te doen.
En die 220 volt viel mij ook al op want andere machines van hun zijn 110 volt.

succes met verder zoeken.


waarom verder zoeken?
een kennis van me importeert auto's, de heeft vast wel een plekje over in een container :D
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Ik zou zeggen, kopen dat ding. Maar als blijkt dat er tijdens het transport er iets kapot is gegaan, je een onderdeeltje mist of er in de toekomst een defect optreedt dan heb je wel een probleem.

Wat weet je trouwens van de kwaliteit van het apparaat? Inderdaad een mooie foto en goede specs, helaas zegt dit niet alles.
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Alle minpunten die aangegeven zijn weerhouden me ook van een aankoop van zoiets groots in Amerika.
Garantie, kloppen de specs wel, maatweergave, verzending, douane enz.
Het is jammer, het apparaat ziet er goed uit. :cry:
Misschien heeft Steelcity wel een verdeler in Europa :?
 

annette

Actieve deelnemer
10 apr 2008
163
0
www.fingerprintfurniture.nl
hoi-

heb je wel een bij JET gekeken?zij verkopen tafelzagen -ook 230 v- met een goede prijs /kwaliteit verhouding.lijkt mij onzin iets in de vs te bestellen als je vervolgens nog een dik bedrag bij de duane moet betalen.
in duitsland kan je trouwens ook heel goed -tweedehands- machines krijgen en vaak goedkoper dan hier.

groet
annette
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.