Gereedschapstray voor werkbank

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Hallo iedereen,

Omdat ik tijdens het werken vaak constateerde dat de werkbank helemaal bezaaid lag met gereedschap heb ik besloten om een soort van "gereedschapstray" te maken. Nu kan het werkblad zelf voornamelijk worden gebruikt voor de werkstukken en evt. een schaaf op te leggen en de tray voor afschrijf gereedschap, poltloden, etc. Zo kom je gaande weg dingen tot simpele vindingen die het leven een stuk makkelijker maken :)

De tray kan platgeklapt en gedemonteerd worden. Zodat deze samen met de werkbank mee kan naar een klus op locatie.

Hieronder een paar foto's:

Tray_01.jpg

Tray_02.jpg

Groet, David
 

patrickbendijk

Nieuw lid
16 mei 2012
16
0
Zwolle
Grappig bedacht David, simpel maar doeltreffend. Goed om in het achterhoofd te houden als ik eindelijk de ruimte heb om een volwaardige werkbank te maken.
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Dit is echt wel een super idee!

Mijn werkbank is wel wat groter, en heeft een goot in het midden, maar een verplaatsbaar plateau zou bij mij ook wel goed dienst kunnen doen, het wordt inderdaad snel een rommeltje.

Bedankt voor de inspiratie, als ik eens een gaatje vind maak ik me er zelf ook eentje.

Groeten!
Steven
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.