Gelijmd schaaltje

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Bij de houthandel hier in de buurt mocht ik gratis wat rest materiaal uitzoeken.
Het verbaasde me dat er een grote hoeveelheid goede planken en balken tussen zat, van verschillende houtsoorten.

Ik heb een paar planken en balkjes meegenomen.
Eerst heb ik wat balkjes bij elkaar gelijmt en er vervolgens een schaaltje van gedraaid.

Hier het resultaat:

2le1f9d.jpg




Uitgehold met een inwendige grip:

i74sb9.jpg
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
heel erg mooi gemaakt.

als je plaat matteriaal moet hebben je en je heb maar een klein plaatje nodig ga dan is langs bij karwei en vraag of je bij het rest hout mag kijken alles wat mensen niet menemen mag je altijd gratis menemen. want hun moeten ook betalen voor het weg gooien. het heeft niet veel met het topic te maken maar ff een tip.
 

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Bedankt allebei.

Jordi:
Bedankt voor de tip!
Platen hadden ze niet bij de zagerij. alleen planken en balken.
Als ik weer eens plaatmateriaal nodig ben zal ik eens kijken of ik wat kan krijgen, ik woon niet ver van de karwei, en ook niet ver van de gamma. daar zou ik ook eens kunnen kijken.
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
mooi dat je wat aan de tip heb. bij gamma weet ik niet of ze het gratis weg geven maar bij de karwei soiso.

ik woon er ook dicht bij een dus bijna elke week ga ik wel ff kijken en neem wel wat mee. als ze een keer nieuwe vloeren krijgen als je dat weer dan moet je ook kijken als het eiken vloeren zijn dan ligge altijd die showmodel planken er ook in ik heb hier ook heel veel van die planken ztaan daag van.

gr jordi
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.