We hebben nu ook een favicon

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Een favicon is het kleine beeldmerkje wat voor de website naam staat in de adresbalk van de browser. Bij ons is dat een kleine oranje W. Met dank aan Paul van Mensfoort van Graphicare die ook het nieuwe logo voor ons maakte!

jaap
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Lijkt me een kwestie van je browser cache legen. Op mijn apple is het een optie onder het kopje safari, andere browsers zullen een soortgelijke optie hebben. Welke browser gebruik je?

jaap
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Als je de favicon vervangt moet je de pagina met F5 herladen, ofwel je cache leegmaken. In mijn geval lukt het niet met F5, en ik zie het niet zitten om mijn cache leeg te maken en al mijn informatie weer te verliezen.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Als je de favicon vervangt moet je de pagina met F5 herladen, ofwel je cache leegmaken. In mijn geval lukt het niet met F5, en ik zie het niet zitten om mijn cache leeg te maken en al mijn informatie weer te verliezen.

je browser cache leegmaken is niet hetzelfde als je browser historie verwijderen. In het laatste ben je vaak veel kwijt. Je cache is een soort buffer om het laadproces te versnellen. De computer zou het eigenlijk zelf moeten verversen. Maar na verloop van tijd komt het vaak ook goed, zeker als je wat andere site bezoekt, de computer uit en aanzet etc.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.