mafell Erika - ergens werkend te zien ??

hansie

Nieuw lid
14 jun 2012
5
0
Hallo,
Ik ben al tijdje op zoek naar vaste cirkelzaag en had de festool cs70 op het oog.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik had tot het lezen van jullie site nog niet van Mafell gehoord. Maar die 70 of 85 klinkt ook wel erg interessant, zeker als je leest dat hij op diverse punten beter is dan de Festool.

Maar ik zou hem zo graag een keer in werking zien!!

Is er iemand die er zo een heeft en hem wil demonstreren?

Ik woon in het midden van het land, dus Maastricht en Groningen is wat ver...

Ik hoor graag van jullie,
Hans

PS als iemand me wil overtuigen met een demo van de festool cs70 ben ik daar ook wel voor in!
 

berton

Actieve deelnemer
28 aug 2010
80
0
hoi Hansie,

Ik weet niet of ik de naam hier mag noemen maar je kan bij gereedschappro in Zandvoort kijken daar kan je volgens mij een werkend zien en uit proberen.

( nee ik heb geen connecties met ze)

Gr berton

p.s. en ja hij staat ieder geval wat steviger op zijn pootjes dan de Festool CS 70
 

thiess1983

Nieuw lid
30 mei 2012
17
1
Ik was laatst bij toolnation in nederweert, daar had ik mijn Mafell mt55 en pc1 gekocht. Hiervoor altijd Festool gehad. Ook hier zeiden ze dat de Mafell veel beter was dan de Festool. Ze hadden de tafel ook staan.
 

berton

Actieve deelnemer
28 aug 2010
80
0
Hoi,

Die Mafell van die advertentie is weg.

Die staat bij mij thuis nu.

Alleen werkplek is nog niet klaar dus kan hem niet aan Hansie demonstreren en daarom de naam gegeven van de zaak waarvan ik weet dat die er ook een heeft staan die je mag testen.

Gr Berton
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.