draagbare freestafel

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ik heb net mijn draagbare freestafel afgewerkt, ze past op alle systainers en dient ook als decoupeerzaag tafel.

MFTBrouterup.JPG


Je kan er een OF1010 bovenfrees onder klemmen, en een carvex decoupeerzaag.
Het maken van de freestafel zelf neemt amper een dag in beslag, en ik heb er een vollediger artikel van gemaakt op mijn site http://www.benchworks.be/mftbrouter.html
en een video hier [MEDIA=youtube]gCkEzdjJyGg[/MEDIA]

De tafel is meer een gadget om de verkoop van mijn toolbox plannen te stimuleren, maar ik denk toch dat het regelmatig handig gaat zijn aangezien hoe snel je de frees er in en uit kan hangen.
de zaagtafel is ook al handig geweest, ik moest een klein gebogen stukje afzagen, maar op de lintzaag zat het breede lint, dus gewoon even snel op deze tafel gedaan.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Ik zie hem al in de catalogus staan... de MFT toolbox... goed bedacht en mooi uitgevoerd met die klemmen zo. Beperkte functionaliteit zoals je zelf ook zegt maar het is een extraatje zonder dat je je MFT en inlegtafels mee hoeft te nemen. En tenzij je een hele grote bus hebt gooi je niet zomaar alles even achterin al je een klusje moet doen, dan kan zo'n box best van pas komen.

Leuk die innovativiteit.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
De frees zit inderdaad in een uitholling waardoor ze niet kan schuiven, en 3 klemmen met elk 6 schroeven zorgen ervoor dat ze niet weg kan. Ik denk dat de meeste gewone freestafels het met veel minder stellen.
 

K Seegers

Nieuw lid
10 okt 2013
3
0
Ook dit is weer een top project. Jij helpt me aan een hoop klusplezier de komende weken. Bedankt
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.