Den44 stelt zich voor.

Den44

Nieuw lid
24 mei 2012
7
0
48
Almere
Hallo,

Ik ben Dennis 37 jaar en werkzaam bij een aannemer als timmerman. Waarom de nicknaam Den44 Den afkorting Dennis ( logisch) 44 nee niet de leeftijd maar wel mijn huisnummer. Begonnen in de nieuwbouw als leerling timmerman maar na 6 jaar in de zandbak gelopen te hebben had ik dat wel gezien. Mijn vader is/was ook timmerman , is inmiddels met de vut al 2 jaar. Die werkte bij dezelfde aannemer waar ik nu werk en daar heb ik dus verder het vak geleerd en dat je dus niet alles met kit en pur op kan lossen! Hoop geleerd ook de foefjes wat jammer genoeg uitstervend is in dit vak puur door de vergrijzing.

Hoe ik hier terecht ben gekomen is door Google ik was op zoek naar tekeningen of ideeën voor een knappe werkbank. Na wat verschillende topics bekeken en bewonderd te hebben, mooie projecten voorbij zien komen. Toch maar registeren en een voorstel topic maken.

Ik heb nog niet echt werkstukken gemaakt waar ik foto's of dergelijke van heb, puur omdat mijn schuur momenteel een chaos is . Verder heb ik eerst mijn halve huis verbouwd omdat de vorige bewoner het half uitgewoond had.toen kwam het projekt kinderkamer omdatik 1 deze dagen vader wordt. Nu Staat als eerste de schuur als project op de lijst om verbouwd te worden tot werkplaatsje. Foto's zullen dan volgen.

Groeten Den
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.