TimmerwerkTV voorstellen

TimmerwerkTV

Nieuw lid
8 mei 2012
8
0
Hallo!

Graag zou ik me willen voorstellen. :D Ik ben ook al aanwezig op het forum als RvB,
maar gezien mijn plannen om vaker films te maken over diverse onderwerpen, welke ik dan weer
laat zien op mijn youtube kanaal pCMy53LQb28[/MEDIA]]TimmerwerkTV, heb ik
besloten om een extra user aan te maken, welke weer bij het youtube kanaal hoort.
Dit om verwarring te voorkomen, en het snel&makkelijk zichtbaar is, dat het filmpje van TimmerwerkTV
afkomstig is!!

Voor de mensen die mijn vorige introductie hebben gemist, http://woodworking.nl/viewtopic.php?f=13&t=5061&p=45043#p45043

Ik ben iemand met een passie voor hout, en ben altijd op zoek naar innovaties op het gebied van toepassingen,
verwerkingsmogelijkheden, constructietechnieken en het gereedschap dat hierbij hoort!
Mijn films zijn gebaseerd op persoonlijke ervaringen, kennis en smaak.

Als er forumleden zijn die suggesties hebben voor een onderwerp, is het altijd leuk om dat te bespreken.
Dus, kortom, ik probeer leuke filmpjes te maken, en hoop dat jullie ze leuk/informatief vinden. Heb je ideeën, deel ze dan..

Gr Rick, TimmerwerkTV
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.