filmpjes en foto's

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Een nieuwe forum rubriek. Voor filmpjes en fotoreportages over houtbewerkers, hoe ze te werk gaan, wat voor gereedschappen, hun werkstukken etc. Ik zou het liefst willen dat we per houtbewerker of gereedschapmaker e.d. een topic maken. Dus b.v. (even een mooi voorbeeld bedenken) Rick Koorman; 1 topic Rick Koorman waarin iemand een keer een foto's plaats van Rick die hij tegenkomt op het web, een filmpje etc. Discussies over Rick zijn mooie werkstukken doen we in het forum werkstukken. Zo zou het mooi zijn dat we een collectie verzamelen waar we gemakkerlijker in kunnen zoeken, alles in 1 topic over zwaluwstaarten maken b.v. of alles filmpjes over politoeren in 1 topic.

Veel plezier kan een mooie verzamelplaats worden van wat we allemaal op internet tegen komen!
 

WR1944

Oud hout
Dit lijkt me een goed idee. Het is belangrijk de diverse rubrieken strak te omschrijven. Als je een onderwerp start moet je feilloos dat onderwerp in een rubriek kunnen plaatsen. Dan kunnen anderen met hetzelfde gemak dat onderwerp weer terugvinden en hoeven ze niet door veel rubrieken te bladeren. Als niet duidelijk is waar je een nieuw onderwerp onder moet plaatsen zit je lang te dubben en dan probeer je de best passende rubriek te nemen. Zo mis ik bijvoorbeeld een rubriek voor Tips en Tricks. Daar kunnen de kleine handigheidjes in die de inventievelingen zo nu en dan ontdekken en door kunnen geven.
Met de zoekfunctie is ook veel terug te vinden maar een treffende titel boven een nieuw onderwerp werkt ook al goed. Onderwerpen als: Gezocht, Nieuwe aanschaf zijn nietszeggend en maken absoluut niet duidelijk waar het onderwerp over gaat.
 

TimmerwerkTV

Nieuw lid
8 mei 2012
8
0
Goed id ''baas''!, zo kun je gemakkelijk bij houden welke houtbewerker iets nieuws te melden heeft.
Andere kunnen ook goed bijhouden wanneer een houtbewerker een nieuw filmpje/foto plaatst.
Ik kom spoedig met nieuwe, filmpjes en een introductie over wat mijn plannen zijn met TimmerwerkTV
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.