Wie wil er brandstempels bestellen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Hallo mensen,

Ik heb her en der op het forum en via mijn site nogal wat reacties gekregen op mijn brandstempels. Ook van sommigen de vraag waar ze aangeschaft konden worden.

Ik heb diegene waar ik ze vandaan heb, een hobby-cncfrezer, gemaild met de vraag of hij het zag zitten om nog een paar bestellingen te doen. Dat bleek het geval, graag zelfs.

Dus als er mensen zijn die belangstelling hebben bij een perfect gemaakte, goedkope brandstempel, geef dan een berichtje, dan mail ik je zijn mailadres door.

De mijne kostte €30 (linker exemplaar)
brandstempel%20totaal.JPG


Al het overige zul je met hemzelf moeten bespreken.
 

pim75

Nieuw lid
13 aug 2012
1
0
Hoi Ik zou graag een brandstempel willen laten maken; en ben benieuwd naar zijn adres.

Alvast bedankt; Pim.
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Ik vind het erg handig om ze met een zware soldeerbout te verwarmen. Heb me een zware gekocht voor 35€, en had nog een soort dimmer liggen. Die kan je gewoon in het stopcontact stoppen, en daar dan het stopcontact van het te dimmen apparaat in. Da's handig omdat de stempel bij de ene houtsoort wat warmer moet zijn dan bij de andere.

Zal eens een paar foto's posten van hoe ik het aanpak.

Groeten,
Steven
 

haasjetik

Actieve deelnemer
20 aug 2009
460
30
Bollenstreek
Eigenlijk had ik gedacht dat je zo'n stempel met een brander zou moeten verwarmen. Weet jij overigens of hij ook afbeeldingen (simpel) overneemt?
Anyhow, ik ben wel geïnteresseerd in zijn mailadres.
 

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Hi Woodworker,

Ik zou ook graag een brandstempel bestellen, maar ben nog aan het bedenken of er mijn naam, of monogram in mag komen. Is het al duidelijk of gestileerde afbeeldingen mogelijk zijn?

Mark
 

rik

Post veel
8 nov 2010
766
142
Hoi Wilco,
ik heb ook interesse in een aantal stempels, ik stuur je een pb
Groeten,
Rik
 

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Hi Woodworker,

ik heb wat gezocht op cnczone.nl maar kan niet vinden wat ik zoek. Heb je een naam van degene die de stempels voor je had gemaakt, of misschien een tip voor zoekterm?

--- OEPS... iets beter zoeken heeft wel resultaat opgeleverd---

Succes met je andere prioriteiten!

Mark
 

Loezepoester

Nieuw lid
15 jan 2013
1
0
Hallo Woodworker,

Ik zou ook graag een brandstempel willen laten maken, is dat nog mogelijk? Ik zou graag met hem contact op willen nemen.

Groet,

Loes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.