mezelf even voorstellen

andami

Nieuw lid
2 mei 2012
14
1
Hallo iedereen,
Hierbij wil ik mezelf even voorstellen.

Ik heet Aart en ben 56 jaar.

Sinds kort wil ik me zelf verdiepen in het houtbewerken, altijd al een klusser geweest maar dan in en rond het huis van mij en mijn kinderen. Met hout werken heeft me altijd getrokken maar nu wil ik er een echte hobby van maken. Inmiddels een paar maanden bezig om gereedschap te verzamelen via marktplaats en snuffelmarkten wat al aardig is gelukt. Nu bezig om een werkplaats te creëren op mijn zolder.
Veel op internet gelezen over gereedschappen en houtbewerken op zich.
Ben bijna zover dat ik kan beginnen met echte projecten (begin klein).
Heb al veel op jullie forum gelezen en er staan voor mij zeer veel tips op die ik goed kan gebruiken.
Wil het hier maar even bij laten.
 

andami

Nieuw lid
2 mei 2012
14
1
Hallo Mootje,

Helaas moet ik bekennen dat het wel degelijk een houten vloer is op mijn zolder.
Het enige voordeel is dat ik een heel oud en degelijk huis heb met zware vloerbalken.
Dus qua trilling valt het denk ik wel mee, of dacht jij meer aan het gewicht van alles?
Groetjes Aart
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
ja vooral aan het gewicht, de trilling had ik nog niet aan gedacht, maar bij zo'n oud huis heb je inderdaad zware vloerbalken.
is het een pakhuis geweest? dat scheelt ook natuurlijk.
in leiden heb je daar ook veel van.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.