Nieuw hier

bert82

Nieuw lid
8 apr 2012
2
0
Hallo, zak ik mij meteen eens voorstellen alvorens ik hier begin vragen te stellen. Ik ben Bert, 29jaar, woonachtig in België en van beroep ben ik vrachtwagenmonteur. Van houtbewerking had ik tot voor kort niet veel kaas gegeten, nu nog niet maar goed, daardoor ben ik ook hier terechtgekomen. Privé ben ik bezig met de verbouwing, uitbouw van mijn woning en nu zit ik aan het stadion dat ik mij een dakterras zou willen aanleggen maar door mijn beperkte kennis van houtsoorten en mogelijkheden hoop ik hier de nodige info te vinden. Mijn hobby als daar al even tijd voor is, lassen.

groeten, Bert
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Bert

Welkom op het forum. Heb je een paar foto's van het dak. Daar houden we hier van. Hebben we gelijk een beetje een idee.

HG Hugo
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
welkom op dit forum, ik heb dan weer mee kaas gegeten van houtbewerken maar wil graag nog eens leren lassen, als we dichter in de buurt woonden konden we elkaar les geven :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.