werkplaats

KoWrds

Actieve deelnemer
24 apr 2011
100
0
Hallo allemaal.
Ik ben nu een tijdje actief op dit forum, dus tijd om me zelf iets meer voor te stellen.
Dat wil zeggen, eigenlijk mijn werkplaats, deze is in onze garage en moet hem dus delen met de rest van de familie.
Het is de klus ruimte van het huis fiets reparatie, carnavals projecten reparaties aan allerlei machines en dingen die in huis stuk gaan en opslag en sorteercentrum voor het afval.
Mijn ding met hout is , is dat het een geweldig materiaal is om mee te werken of te bewerken.
Ik ben voornamelijk constructie achtig bezig met hout, pergola's , overkapping etc maar ook deuren afhangen en simpel tuin meubilair en kasten. Ik ben niet thuis in allerlei exotische verbindingen en hout soorten, bij mij gaat het recht toe recht aan. mijn voornaamste hout bron bestaat uit industrieele palets.
Helaas is door het multifunctionele karakter (mooi he) van de werkplaats, het er meestal een kleine tot grote chaos (niet Mooi)
effe een paar fotootjes[album]462[/album][album]463[/album]
mijn huidige project is de keuken vernieuwen. Dwz met een 2dehands siematic keuken als donor keuken iets nieuws maken. tzt zal ik hier op het forum wat foto's van plaatsen.
groet en fijne paasdagen Frank
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.