op zoek naar foto's van jouw schaven

kodama

Actieve deelnemer
Forumleden,

Momenteel ben ik nog steeds aan het werken aan een essay over handmatig slijpen dat ik oorspronkelijk voorbereide voor de workshop over hetzelfde onderwerp.
Voor dit werk ben ik op zoek naar foto's van schaven in het onderdeel waar de hoeken van een vouw besproken worden. Zijn er leden die foto's van hun eigen gereedschap ter beschikking willen stellen om als illustratie te dienen? Het essay zal gratis ter beschikking gesteld worden dus ik bied geen vergoeding aan voor het gebruik van de aangeboden foto's enkel de naam van de auteur zal vermeld worden en uiteraard wordt jullie hulp uiterst geapprecieerd.

Specifiek zoek ik foto's van het zijaanzicht van schaven. Gereedschap in goede conditie waarbij duidelijk de hoek van de schaafbeitel te zien is. Als je foto's stuurt gelieve dan ook wat gegevens te vermeld over het gereedschap zelf.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Mathieu
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.