Beits in kleur bestelbaar bij Sikkens

Typhke

Actieve deelnemer
9 jan 2012
73
0
Beste medeforumleden,

misschien een interessant weetje voor enkele forumleden. Ik heb deze week gezocht naar beits voor de ramen en luiken af te werken in een 'oudgrijze' kleur. Aangezien mijn moeder liever geen lak heeft en je dan ook een stukje van de nerven doet verdwijnen zou en moest het een beits zijn.

Beits in kleur kwam ik niet tegen (of toch niet voor dit doel, wel voor zachthout) maar bij een winkel in de buurt (ook festoolverdeler en expert op vlak van interieurbouw), vertelden ze me dat je beits in kleur kan bestellen, in dit geval bij Sikkens. Simpelweg uitkiezen welke RAL-kleur je wil hebben en dan wordt deze klaargemaakt. Maandagmiddag besteld, dinsdagavond telefoon gekregen dat de beits klaarstond. Deze kan ik waarschijnlijk vrijdag pas halen als ik ga werken dus zaterdag pas testen.

Ik heb 2x 2,5L besteld met kleur RAL 7038. Waarschijnlijk in het weekend meer info over het effect en het prijsplaatje.

Groeten,
Pascal
 

Typhke

Actieve deelnemer
9 jan 2012
73
0
Heb de beits afgehaald maar nog niet kunnen proberen met het slechte weer. Prijs was 131 euro voor de 5L (10% korting inbegrepen).

Beits is zeer goed, lange droogtijd (16h) maar trekt ook echt goed in het hout en geeft tegelijk een dekkende laag. Heel tevreden van!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.