Recuperatie Teak gezocht

wim41

Nieuw lid
5 mrt 2012
3
0
Weet er iemand waar ik recuperatie teakhout kan kopen om een tuintafel mee te maken ?
 

tuoh

Oud hout
Vroeger kon je daar al eens aan geraken bij scheepssloperijen, maar dat is vermoedelijk verleden tijd.

Enige jaren geleden kon ik bij een opkoper van meubelen 8 grote Teak houten tafels met U vormig onderstel op de kop tikken voor een zacht prijsje. Dat was een pak Teak bijeen.
Had het hout nodig om vensterluiken van te maken, de bewuste tafels waren vervaardigd uit oude Teak houten scheepsluiken van 40mm dik :D het was de perfecte dikte voor de klus die ik nodig had.
Die verkoper stond raar te kijken toen ik op straat die tafels direct gesloopt hebt om ze allemaal samen te kunnen transporteren. Voor mij was de vorm niet belangrijk, enkel het hout telde, dus breek af die poten.

Je zou dus ook eens kunnen gaan rondkijken bij kringloopwinkels en dergelijke of je iets vind.


Mvg,

André
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.