Rick stelt zich voor

RvB

Actieve deelnemer
13 feb 2012
151
0
Hallo!

Ik ben Rick, 26 jaar, samenwonend, dochtertje van 8 maanden. Brandweerman van beroep, en
werk als ZZP Timmerman voor mezelf.
Ik heb op de midderbare school Bouw Timmeren gedaan, maar ben daarna op 17 jarige leeftijd, naar de Koninklijke Landmacht gegaan.
Heb 3 jaar Cavalerie (43 MECHBrig, 42 Tankbat, B- Esk), 2 jaar Geneeskundige dienst (1 Logbrig,400 GNK Bat, 471 MOGOScie) en 2 jaar Pantser Infanterie ( 43 MECHBrig, 45 PIB, C-cie)
2 x op uitzendig geweest naar Afghanistan, prachtige tijd gehad.

Nu dus bijna 3 jaar Brandweer man.. en ik heb altijd met hout gewerkt, 2 huizen gekocht, en opgeknapt, woon nog in de laatste.. Dus gezien mijn passie voor klussen, ben ik ivm vrije tijd(en het feit dat ik niet kan stil zitten) voor mezelf begonnen..

Ik heb sinds kort een werkplaats van ongeveer 70m2.. Ik ben nog heel druk met het indelen, aanpassen van deze ruimte. Ook ben ik bezig met het maken van een mooie werk tafel, en diverse rolkasten om mijn systainers in te stallen..
Op een of andere manier heb ik ook een zwak voor mooi gereedschap, en ik heb dus ook praktisch alles van Festool..

Dus, ik heb het best druk, maar zodra ik een gaatje vrij heb, zal ik eens de tijd nemen om wat foto's te maken, en deze te posten..

Bedankt voor het lezen,

Gr

Rick
 

RvB

Actieve deelnemer
13 feb 2012
151
0
Dankjewel rick!

Idd een heel mooi forum.. Ik voel me nu al welkom!

Gr rick
 
D

Dulcimer

Guest
Welkom Rick op het forum. Hoop snel iets van je te lezen/ te zien.
Groet,
Frans
 

RvB

Actieve deelnemer
13 feb 2012
151
0
Dank jullie wel,

Ik voel me al erg welkom.. Momenteel ben ik druk met
maken van een aantal ramen met de festool df700 aka domino XL..
Ik heb het voornemen om hier wat van op film te zetten, en misschien kan ik jullie
daarmee verblijden!!

Gr rick
 

DPM

Nieuw lid
10 mrt 2012
16
0
RvB zei:
Dank jullie wel,

Ik voel me al erg welkom.. Momenteel ben ik druk met
maken van een aantal ramen met de festool df700 aka domino XL..
Ik heb het voornemen om hier wat van op film te zetten, en misschien kan ik jullie
daarmee verblijden!!

Gr rick

LINK???
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.