Voorstellen Hout en Staal

hout en staal

Nieuw lid
11 feb 2012
6
0
www.rechtenhoekig.nl
Hallo,

Mooi forum waar ik al veel op gezien heb, maar ook graag eea wil laten zien.

Mijn opa's werkten met hout, mijn vader en nu ik. Beetje knutselen maar al steeds serieuzer.

Fijn om naast met het hoofd ook met de handen iets te kunnen maken.

Zodra ik wat mooie foto;s heb plaats ik ze. Is er een gallerie of kan ik ze onder mijzelf hangen?

Met vriendelijke groet

Bart te Breda
 

hout en staal

Nieuw lid
11 feb 2012
6
0
www.rechtenhoekig.nl
Tsja, dat fotoalbum is me nog wat omslachtig. Laat jullie graag wat freubels zien van de afgelopen weken.

Hier begon het mee. Een lelijk blad op mooie poten vervangen met een paar balkjes aan elkaar geschroefd:
Foto-IME7OV3B-D.jpg


De vriendin van mijn vrouw zocht ook een tafel...:
Foto-IVZIQS4G-D.jpg


En wil je even buiten zitten:
Foto-IZQCRPA4-D.jpg

Ondertussen heeft dit model heel wat gedaan gehad. Bank is breder geworden, was topzwaar. Het blad staat nu op een stevig onderstel.

Tafeltje met spijkers om de kerstboom op te zetten. Had haast, geen schroeven of lijn in de buurt. Spijkers zijn geen oplossing. Kon de tafel zo uit elkaar pakken na de feestdagen:
Foto-BWBC48YD-D.jpg


De kerstboom moest met kluit in een emmer staan. Lelijk die emmer, dus even geemmerd:
Foto-LQECEZUL-D.jpg


Dan heb je wat afvalhout:
Foto-4BS4UJHC-D.jpg


De werkplaats wat ingericht in sfeer:
Foto-VMEUNIGH-D.jpg


Nu mijn enkel verstuikt. Zodra ik weer mag lopen zal ik verder aan de knutsel gaan.
 

hout en staal

Nieuw lid
11 feb 2012
6
0
www.rechtenhoekig.nl
Dank voor de reactie!

Heb mijn gefreubel ondergebracht op de site www.rechtenhoekig.nl. Kijk gerust, ik ben benieuwd naar jullie reactie.

Er staan nu 2 deuren te drogen, morgen de foto;s op de site.

Mvg

Bart
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Leuke website! Die foto's in de portfolio komen me bekend voor :D

Wat voor hout gebruik je?

(btw: wist je dat het 2012 is?)
 

hout en staal

Nieuw lid
11 feb 2012
6
0
www.rechtenhoekig.nl
ha ivm copyright? ach, site is in 2011 bedacht, vandaar: moet ik het aanpassen? echt geen verstand van...

dank voor de reacties.

hout is afval van pallets. Deels van douglas/naaldboomachtig waarmee aanrechtbladen uit Portugal zijn aangevoerd.
Een ander deel komt van zware kratten met machines. Voor de een afval, voor de ander een basis.

Site blijf ik aanpassen, heb nu een extra gallery programma gevonden: donderdag eens testen!.

mvg

Bart
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.