welke houtsoort is dit?

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Beste allemaal, welke houtsoort is dit (dacht zelf aan eiken);

hout.jpg
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Top wat een snelle reactie!

Alleen jammer dat je reactie totaal nutteloos is (de hoogte is namelijk 10 cm), als je reactie nou nog grappig geweest was maar helaas...... Na aanleiding van je andere posts op dit forum, over het algemeen zeer nuttig had ik toch meer van je verwacht.

Maar om als nieuwe gebruiker niet gelijk een flamewar te beginnen, nogmaals bedankt voor je snelle reactie! :D
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Ik wil niet stoken in een goed huwelijk, maar ik vond de reaktie wel grappig hoor :) Ok je hebt er niets aan, maar de lachspieren moeten ook getraind worden.

En ik ben er van overtuigd dat het goede antwoord er wel komt.
 

jokke

Actieve deelnemer
10 jul 2009
477
20
Ik vond de reactie ook best grappig hoor... Maar die meter ernaast is niet zo'n gek idee om de grote van het hout in te schatten.

En heu, je houtsoort is inderdaad eiken...
 

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
Bedankt voor de reacties, het is inderdaad eiken, ik heb de producent van de tafel benaderd. Helaas kreeg ik niet meer informatie. Maar betere foto's waren niet beschikbaar, helaas. Maar ik ben er inmiddels achter :D Maar is ook niet meer relevant, de vrouw heeft toch bedacht dat deze salontafel niet helemaal de juiste keuze is... :S



@ timmertje; Misverstand dus. Ik vatte hem anders op, helaas :) kwam door je smiley denk ik. Een knipoog had me anders doen reageren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.