hout kopen

stephanz10

Actieve deelnemer
8 jan 2012
87
0
26
mijn vraag aan alle houtbewerkers onder ons is een belangrijke vraag, omdat je zonder hout natuurlijk niks kan. mijn vraag is nou juist waar jullie je hout kopen?

het is natuurlijk altijd mooi als je goedkoop hout heb.

zo betaal je bijvoorbeeld bij de gamma al € 2,-- voor een plank vurenhout

mijn vraag is dus nogmaals, maar halen jullie je hout

bedankt voor het lezen van dit onderwerp

VG, stephan
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Stephan

In de bovenste taakbalk/tapbladen staat Leveranciers.

Mijn persoonlijke voorkeur is de Zwolse houthandel. HELE goede prijzen ,prima service. en je steunt er een goed doel mee. Wat wil je nog meer :?: Zoekterm in het kadertje zoeken invullen, je vind hem vanzelf ;)
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.828
887
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Verschillende bronnen, houthandel, houtzagerij, ruilhandel, hoveniers, snoeiwerk (vooral robinia en gouden regen), 'side-of-the-road', 'sprokkelen', etc. Houthandel kan prijzig zijn, maar is vaak ook de enige bron voor bepaalde houtsoorten.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Voor welke projecten heb je het hout nodig en in welke plaats woon je. Dat geeft lezers in de buurt de mogelijkheid je gericht te informeren.
Overigens koop ik mijn draaihout o.a. bij TalensHouthandel in Punthorst bij even ten zuiden van Staphorst. Gericht op groot- en kleinverbruikers b.v.ZZPers, beeldhouwers, houtdraaiers etc. Een groot assortiment met schappelijke en scherpe prijzen.
vr.gr. Jan Pranger.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Je moet eerst kijken wat je wil gaan maken. In de meeste gebieden kan je wel bij een plaatselijke houthandel/zagerij terecht. Ik haal zelf mijn hout op zeer verschillende plekken....Van InlandsHout, Burgum tot enkele zagerijen in Duitsland. Een deel gebruik ik zelf en een deel gaat (zoals Armadaman al schreef) in mijn winkeltje...hahaha...Ricks Houtwinkeltje...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.